[OT] lednice, spotreba

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Prosinec 22 23:32:00 CET 2008

No to je velmi jednoduche, vezmete schody do pivnice (sklepa) a obstaviate ich barakom... Ti, ktorym na tom naozaj zalezi, si potom mozu na vchodove dvere nalepit tu nalepku s pismenami ABCDEF a sipku k tomu, chladiaca funkcia je v tomto pripade urcite A++++++++, a to aj s vlozenym normovanym zemiakovym salatom (zajtra idem v praxi odskusat). Uznavam, ze sa trocha to pivo predrazi, ale za kvalitu sa hadam oplati priplatit, nie? Naviac mam dojem, ze pan kolega Buchta spominal v poslednych mesiacoch stavanie, tak ci nahodou nieco nezanedbal.

No, vzhladom na to, ze je povodny navod uz pravne chraneny (autorskym zakonom), a pozna ho snad vsetkych 15 milionov obyvatelov Ceskoslovenska (bez pomlcky, spojovnika ci oddelovnika), tazko si to mozem dat patentovat.

wek

PS. Priznam sa, ze ja som zanedbal: pivo drzim priamo v pivnici, t.j. na urovni 15. schodu; a aj ked je na moj vkus akurat, ini hovoria, ze by to este nejaky ten schod chcelo... Nepridete dakedy otestovat?