[OT] lednice, spotreba

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Prosinec 22 21:59:09 CET 2008

Až vám bude prát 10 let - což odpovídá našemu vytížení, tak se ozvěte.
Uznávám, že desetiletá zanussi na tom bude daleko lépe, než dnešní nová
zanussi po 10 letech.

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta@gmail.com>

No nevim, ja tyhle cajky kupuju celkem ekonomicky, tzn. Ze v pripade potreby
objedu kramy a koupim to, co je v akci a nebo kdyz je to vyhodnejsi na netu,
a zatim jsem nikdy s zivotnosti problem nemel. Pracku mam nejakou BEKO za
7tKc, pere v prumeru kazdy den uz asi 2 roky a nezda se, ze by ji neco
chybelo. Zanussi za 8tKc slouzi uz 10 let, predloni jsem ji nechal nasim a
jen zalepil urvany knoflik, aby se nemusela zapinat strcenim do zasuvky. Ted
maji I nasi ARDO lednici ;-)