[OT] lednice, spotreba

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pondělí Prosinec 22 17:14:33 CET 2008

Zdravim, mam takove vanocni tema, protoze nam pred vanocema vznikaly na
stare lednici boule, koupili jsme novou, LG NoFrost, asi dvoumetrova
kombinovana potvora. Ma par zajimavosti....

Marne jsem hledal trubky kondenzatoru, vzadu je jen plechovy dekl, zda se,
ze je tam nejaky maly vymenik profukovany ventilatorem
Vevnitr taky nic, asi dalsi vymenik profukovany ventilatorem, vse velmi
kompaktni, urcite brzo pujdu hledat sroubovak ;-) IMHO klic k technologii
NoFrost, honi se tam jen vzduch.

Protoze na to jdu vedecky, pripojil jsem LidlWatmetr a spotreba zatim za 24h
je 1600Wh, coz je sice vic oproti deklarovanym 960Wh/24h, ale zase se tam
narval teply bramborovy salat, zradlo pro psa, testoviny.... proste mela co
delat. Tak me napadlo, jak se vlastne ta spotreba pro zarazeni do tridy B,
A, A+, A++,...A+++++++++++++++...++ meri? Mam spravne podezreni ze u stale
zavrene lednice s vychlazenym obsahem?

Jinak vykon je fakt slusny, na to jsem hledel vic nez na spotrebu, uz jsem
2x snizoval nastaveni termostatu, pivo je moc studene  (a taky byla v akci,
v nerezu za 11 litru) ;-)