Doporucte antenu na UHF TV pasmo?

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Pondělí Prosinec 22 04:18:24 CET 2008

Yaginou a zkusit vylezt na strechu?

Pripadne prejit na DVB-S, kvalita je neporovnatelne vyssi (samotna CT ma 30Mbit na sve 4 programy a od tohoto mesice Dolby Digital stopu). Set top box Combo (DVB-T + DVB-S) poridite od 1500 Kc, parabola s konvertorem, na 2000 programu, to se vejdete do 900 Kc a karta skylink.cz (1999) se da za 1600 Kc...

V pripade zajmu upresnim. Na DVB-T bych se tedy vykaslal.