USB radic a pripojeni zarizeni

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Neděle Prosinec 21 15:22:46 CET 2008

>   Jinak je to radic EDIMAX s radicem VIA  VT6212L

Mimochodem, presne tenhle radic jsem instaloval  nedavno do PIII/1 GHz
( BX chipset ) a  byly s tim problemy.
Tedy  s radicem jako takovym. Spatne to detekovalo zarizeni a  pri
nekolikerym pripojenim/odpojenim treba flashky to zatuhlo.
System WXP.
Predtim  jsem tam zkousel nejaky pujceny  radic NEC ( firewire + USB ) a
ten byl naprosto bez problemu.
Po delsim hledani na NETu jsem nasel reseni:
Je treba vypnout v BIOSu stare integrovane  USB 1.1  Pak to sice uz
netuhne, ale zas  dochazelo pri kopirovani z/do USB  k pozkozeni spuboru.
Nakonec pomohl tento patch:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=78e80592-3c1d-46be-99c2-b0dabaae4370&DisplayLang=en
http://thehotfixshare.net/board/index.php?autocom=downloads&showfile=1269
I tak to kopiruje z ext disku max. 12MB/s coz je bida, ale asi je to
dano i bidnou  rychlosti  UATA33 ktere na BX chipsetu je.
Nakonec se stejne majitel po mesici ozval, ze  se mu rozsypal obraz na
monitoru - odesla 16MB grafika v PCI slotu.
Tu  si nakonec sehnal novou , nejlevnější byla za 900 kč!!!

Vysledek: Uz  me to  stalo spoustu prace, nervu, hledani na webu  a
290kc ( i s postou)  za USB radic.
Zaver:  nema cenu jakykoliv upgrade starych PC!!!!!
Kdybych se na to vyprdnul a za cca  2400 kc koupil desku + procak
dvoujadro!  + ram
(  http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=37915  +
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=41451 +
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=28202 )
a v ty puvodni bedne  vymenil,  mohl bejt mnohem vykonejsi stroj  i s
moznosti  pripojit SATA s 1GB RAM , mnohem lepsi grafikou a  s
bezproblemovymi USB 2.0. A to nemluvim o 2 lete zaruce na komponenty!

Uznavam, ze nekdy je doinstalace nejakeho HW na stavajici zelezo
nevyhnutelne, ve vetsine pripadu to lze ale resit vyse popsanym zpusobem
ke spokojenosti ostatnich.