OT: Aktualizace antivirus NOD32

admin.mtech admin.mtech@gmail.com
Neděle Prosinec 21 12:48:26 CET 2008

Zdravím.

Pred dvoma dňami som zápasil s podobným problémom.

Už používaný notebook na domáce účely, sa mal začať pripájať k internetu.
Tak som odporučil inštaláciu NOD32.
Bohužial, inštalácia prebehla v poriadku, ale antivírus nie a nie
aktualizovať.
Spojil sa so serverom bez problémov, ale vždy vypísal že ho netreba
aktualizovať, pričom ale používal databázu z 8 mesiaca.
Dokonca sa raz za čas pri štarte windowsov stalo, že NOD vypísal hlášku
"chyba pri komunikácii s jadrom" a odporúčal sa....
Inštalujem nody už hodne dlho, ale toto sa mi doteraz nestalo.

Po hodinách bádania som zistil, že problém spôsobovali dve veci:
1. už naištalovaný (ale pekne schovaný) symantec AV
2. bordel naištalovaný k multifunkčnému zariadeniu HP (Photo share,... a
čo ja viem čo ešte)

AD1. Vôbec som si ho nevšimol... Ale tvrdím stále, že na PC má byť vždy
iba jeden antivírus.
 - po odinštalovaní zmizla hláška "problém s jadrom"
AD2. Užívateľka ani nevedela že to tam má....
- po odstránení sa začal nod aktualizovať...

Po odstránení dotyčných softov, NOD beží ako má.....

-mt-