Micro-SATA konektor

Petr Dlabal dlabal@gmail.com
Neděle Prosinec 21 10:19:02 CET 2008

Ok, je to stejne (nevedel jsem to, myslel jsem ze na 2,5 je to mensi,
termin micro-sata na google najde podobne obrazky tomu jak to vypada v
tom ntb) ale to mi stejne nepomuze, protoze nevim kde vzit takovy
konektor ktery to ma sdruzene do jednoho kusu a je urceny k osazeni na
desku a o to puvodne slo. Asi neco takoveho bude napr. v ext rameccich
na 2,5 sata disky (no dobre, mozna i na 3,5 - nema ale ten ty dve
skupiny dal od sebe?)

2008/12/21 Navrh A P <navrhpcb@centrum.cz>:
> to vetsi je napajeni a to mala skupina, to jsou data, vzdyt je to na vsech diskach (sata1, sata2) stejne

>>> konektor. Jinak, docela dost vselijakejch redukci a konektoru maji na