Nahravani videa?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Prosinec 21 00:47:05 CET 2008

Tak jsem se znovu dival do O programu a je to tam tak kravsky napsane.
Nejdrive uvedena verze 5.1 a na dalsim radku 2.1.

Takze ano je to verze z XP s SP3.

Co se tyka kamery, kterou mam normalne nainstalovanu s drivery od vyrobce.

Vidim ji v sekci Zarizeni pro zpracovani obrazku, kde vidim treba i
scaner nebo fotak z iPhona.
Ostatne nepamatuji, ze bych nejakou webkameru co jsem kdy mel videl
nekde jinde.

Nemate ji nainstalovanou nejakyma defaultnima driverama z oken? Hodne
techto cajku funguje divne pokud je pripojite predtim nez nainstalujete
firemni drivery.

Radek Vicek