Nahravani videa?

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Sobota Prosinec 20 23:49:17 CET 2008

Ano, to je onen zmineny WMM (Windows Movie Maker od Microsoftu), no ale ten to umi chytat jen z videokamery (Firewire vstupu), tedy jaxi na USB video kamery nanic...

Objevil jsem starou verzi AMCAP od Microsoftu, do roku 2001 to bylo asi od MS free...

Ale to je zoufalost, ze nic jineho proste NENI....

Z http://www.canadiancontent.net/tech/freeware/Video+Capture+Programs/ ktery konkretne program ma kdo vyzkouseny? Ten prvni popular neexistuje (a na fir. webu je jen komercni verze) a ty dalsi top mam jako zkouset si zasvinit komp?