GPRS a port obsazen, nutny restart... RE: Swapovani???

Michal Gregor michalgregor@centrum.cz
Sobota Prosinec 20 22:06:38 CET 2008

Me pomohl nejaky cistic registru. Ted uz je to lepsi, ale porad mi to zlobi.
Na jednom portu nejde GPS, na druhem FLASH a na dalsim ICD2

Michal

----- Original Message -----
From: "Navrh A P" <navrhpcb@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, December 20, 2008 8:19 PM
Subject: GPRS a port obsazen, nutny restart... RE: Swapovani???

Diky za prispevek, neco vyzkousim, ale na 64bit precghazet nechci a tak mi
bude muset stacit 3GB, max. 4GB RAM (kolik zbude z toho posledniho GB to
nevim).

K tomu problemu s pameti a restqarty, server jsem nemyslel, take mam server,
300MB a bezi treba pul roku v kuse.

Myslel jsem situaci, kdy notebook hybernujete, stale zavirate a otevirate
programy, jestli nekdo as windows to vydrzi hybernovat takhle treba mesic (a
jeste se to hybe), tak at se prihlasi...

Ja mam problem treba i s GPRS pres USB nebo Bluetooth (na mobil), kdyz ho
nekorektne ukoncim, treba hybernaci, tak uz proste priste nepripojim "PORT
OBSAZEN".... Neprisel jsem na lek, jak bez restartu uvolnit port, shodit
púripojeni nepomohlo, bez restartu se proste nepripojim a prehazovat
nastaveni na jiny port, to je jeste horsi...

nevite nekdo (kdoz se pripojujete pres mobil, GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA...:-)
, jaky proces nebo co to blokuje?