Vyrocna vianocna hw-list-ovica, 23.12. o 18:00

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Sobota Prosinec 20 20:10:50 CET 2008

Nazdar,

   nenapadlo ma, ze to treba este raz potvrdzovat, ked bol povedany
datum aj cas. Vsetko je rezervovane ako bolo povedane. Akurat som to
overoval, a pri tej prilezitosti som pridal jednu stolicku pre hosta.
Zatial to vyzera na 8 kusov. Ako som spominal, z prihlasenych nema
dopravu asi iba Andrej, tak snad sa dohodnete ;-)

Slavo T.