logovani COM komunikace, bylo: USB <-> COM (RS 232) a VISTA

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Sobota Prosinec 20 16:18:38 CET 2008

Nejjistější je na logování komunikace na fyzickém portu použít nezávislý
počítač, nebo alespoň jiný sériový port. Protože různé programy se mohou
komunikaci snad chytit nějakým podfukem, ale není mi jasné jak, když ve
Windows na port může jen jedna aplikace. Udělejte si rozbočovací kabel, na
druhém PC si otevřete nějaký terminál a máte to.

Malá reklama: http://www.papouch.com/shop/scripts/_detail.asp?katcislo=A018
.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha