Vyrocna vianocna hw-list-ovica, 23.12. o 18:00

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Sobota Prosinec 20 11:37:57 CET 2008

Tak ako to zatial vyzera? Termin je zo strany organizatorov potvrdeny?
Kto sa zatial chysta prist? Ako som uz spominal mozem niekoho zobrat
z/do Bratislavy.
Budeme mat aj zahranicnu navstevu z Brna :-)
b.