OT: PPL

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Sobota Prosinec 20 11:13:43 CET 2008

U nas se nezerou Vanoce, darky mam taky uz davno.
Proste jsme si v rijnu objednali kocar v Nemecku, protoze cesky zastupce nam
ho nechtel objednat dokud nevyproda ty ruzove, ktere ma v akci...
2 mesice nemci shaneli dohromady prislusenstvi. Ted uz nam to dopravce skoro
tyden dorucuje. Tak doufame ze to do pulky ledna stihnou. To pro nas budou
ty prave Vanoce :)

PK