OT: PPL

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Sobota Prosinec 20 09:47:43 CET 2008

U nás se ty vánoce moc žerou, to je ta chyba. Já jedu zítra pryč a vracím se 3.1. Třetí rok. Dárky jsem koupil na podzim a to pouze drobnosti. Do obchodu chodím jen přes týden a ještě pozdě večer. Těžká pohoda, žádný stress.

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: HW CNCnet.info
  To: HW-news
  Sent: Friday, December 19, 2008 9:24 PM
  Subject: Re: OT: PPL

  Tak jsem prijel z depa.

  Ve stredu kdyz jsem tam jel pro prvni balik tak meli vsechny papiry a
  nemohli najit balik. Jednu chvili to skoro vypadalo, ze vetsina lidi z
  kanclu hleda po hale - krome jednoho sileneho ridera na bejkovi, ktery
  nakladal nakladak s rozjezdy okoukanyma v F1. Po 15 minutach jej nasli.

  Dnes pro zmenu meli balicek primo v kanclu - jen jim jaksi chybely
  papiry. Opet jsem 15 minut sledoval ridera s bejkem a tajne doufal ze
  spadne z rampy. Papiry se nakonec take nasly.

  Neodvazuji se premyslet co me bude cekat v pondeli - pravdepodobne
  nebudou ani papiry a ani balik.

  Aby to toho nebylo dost tak prave pred chvili manzelce upadnul keramicky
  nuz od Kyocery za 1800Kc co prisel v tom baliku ve stredu na asi 20let
  stary papinak a vystiplo se presne uprostred ostri o rozmerech cca 9x2mm.

  Jestli to takhle pujde dal tak ve stredu rozkopu stromecek a pujdu se s
  Jeziskem ozrat.

  P.S. Ted mi prisel mail z Kyocery od velmi ochotne pani, ktera mi
  nabidla ze mi za prijatelny obolus cely keramicky nuz prebrousi - sice
  bude o ty 2mm nizsi, ale nebudu ho muset zatnout do futer. Takze aspon neco.

  Radek Vicek