OT: PPL

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Prosinec 19 21:24:13 CET 2008

Tak jsem prijel z depa.

Ve stredu kdyz jsem tam jel pro prvni balik tak meli vsechny papiry a
nemohli najit balik. Jednu chvili to skoro vypadalo, ze vetsina lidi z
kanclu hleda po hale - krome jednoho sileneho ridera na bejkovi, ktery
nakladal nakladak s rozjezdy okoukanyma v F1. Po 15 minutach jej nasli.

Dnes pro zmenu meli balicek primo v kanclu - jen jim jaksi chybely
papiry. Opet jsem 15 minut sledoval ridera s bejkem a tajne doufal ze
spadne z rampy. Papiry se nakonec take nasly.

Neodvazuji se premyslet co me bude cekat v pondeli - pravdepodobne
nebudou ani papiry a ani balik.

Aby to toho nebylo dost tak prave pred chvili manzelce upadnul keramicky
nuz od Kyocery za 1800Kc co prisel v tom baliku ve stredu na asi 20let
stary papinak a vystiplo se presne uprostred ostri o rozmerech cca 9x2mm.

Jestli to takhle pujde dal tak ve stredu rozkopu stromecek a pujdu se s
Jeziskem ozrat.

P.S. Ted mi prisel mail z Kyocery od velmi ochotne pani, ktera mi
nabidla ze mi za prijatelny obolus cely keramicky nuz prebrousi - sice
bude o ty 2mm nizsi, ale nebudu ho muset zatnout do futer. Takze aspon neco.

Radek Vicek