OT: PPL

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Pátek Prosinec 19 20:05:39 CET 2008

Tak jestli se chcete starat, tak si zavolejte na depo a chtějte někoho
jiného, než ty spojovatelky. Nechť vám odkontrolují kdo to vezl, kam to
vezl, kdy to vezl, na jaké číslo volal. Pokud máte zboží zaplacené, je
to bolestivé, jelikož budete muset od odesílatele vyjednat novou
dopravu. Pokud je to dobírka, je to bolestivější méně, jednoduše bych
napsal odesílateli reklamaci, že dodávka nepřišla, ať ji zajistí znovu.
Věřím, že tlak z německé strany by to mohl už lépe rozhýbat.

T.V.