OT: PPL

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Ptek Prosinec 19 19:52:28 CET 2008

Ja to vsechno beru, ale pokud ani nezazvoni ani nezavola tak jak mam sakra
vedet ze tu byl (jestli tu byl).
Vcera slibili, ze doruci dnes v 19h. Uz je skoro 20h cely den jsme byli
kvuli tomu doma. Nikdo nikde.
Zadny telefon, ze nestiha proste nic. Mozna se stalo neco, co mu znemoznilo
zavolat, ale po zkusenostech z prechozich dnu se mi tomu nechce verit.
V pondeli uz cely den doma byt nemuzeme.
Pak clovek vidi na strankach "Balík. V tuzemsku i v Evropě. Kamkoli.
Zaručeně do druhého dne ..."
Vylozene "jak u blbych na dvorku". Mozna ze ty tri tecky lecos naznacuji...

No nic, jsem se vyplakal a budu doufat ze to pres vikend neodvezou zas do
Nemecka.

PK