Sklokeramicka varna deska, novy sporak, IN?

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Pátek Prosinec 19 13:59:56 CET 2008

A nevyzaruje to neco (jako mykrovlnka)? Co kdyz mam v ruce sroub a priblizim se k plotne? :-D

A v tom lindlu to maji?

nasel jsem tady:

http://www.akcniceny.cz/detail/indukcni-varic-501091/

Indukční vařič     Poznámka programové vaření, 1600W, 80-260°C, podsvícený displej, časovač, sklokeramická varná deska
Platnost 1. 12. 2008 - 30. 12. 2008
Cena 1 399,00 Kč

Tak ted si vyber, sklokeramika nebo indukce?