Sklokeramicka varna deska, novy sporak, IN?

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Pátek Prosinec 19 13:48:25 CET 2008

PLYN: ale da se to dat na nejmensi horak, ktery je sestelovany tak, ze na minimum hori malo a pak to i malo topi :-)

Jaka je efektivita plynu a el. energie k ohrevu treba 4L vody, to fakt nevim...