humax a ovladani pres scart

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pátek Prosinec 19 12:43:56 CET 2008

Ale žádná vaše know-how, to že to nebylo publikováno, neznamená že to
někdo už nenapadlo :-)
Tohle jsme si stavěli v práci, páč jseme byli líní a nechtělo se nám
pořád mačkat tlačítka. Má to ovšem jeden hlavní problém a to ten, že
nemáte zpětnou vazbu a nevíte kde nastaven kursor v menu a jesti tam
náhodou nějaká není. Řešili jsme to tak že se přidal do servisních kódu
jeden, který to prováděl a každá sekvence tím byla uváděna. Ale nevím
jak to chcete zajistit beze znalosti toto kódu, pokud vůbec je v softu,
když nemáte zdrojáky, abyjste si to tám dopsal. A že by pak vznikly
vyšperkované softy (jsem na jednu řadu implementoval tetris a portoval
UFO z osmibitů (v rámci zašokolování se na SW), ale nedostalo se to
produkce, protože tam prý nebylo místo. Tak jsem řekl že ho uvolním a
nějak na to nebyl brán zřetel. Tolik k marketingu. Co si o reklamach
zapařit tetris  ;-)
ced

>>> d.