Jaky vybrat harddisk 500GB 2.5" - Seagate nebo WDC?Mate nekdo?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Prosinec 19 10:43:57 CET 2008

Ale no tak proberte se, MFM disky nejstou totéž co IDE a IDE není totéž co
ATA, byť ty poslední dva mají stejný interface a ve vetšině PC jedou. O
tomto problému IDE vs ATA jsem psal, motáte to Vy, ne já. Ten AT157 byl IDE,
seagate hodně dlouho nedělal ATA. Naopak zase WD pospíšil a ATA nasadil
brzo. Pamatuju si na kongres kde se jednalo o v podstatě normě pro ATA,
navrhovatelem byl Conner a ostatní to jen vzali na vědomí. To mohlo být
někdy v 93 +/- rok

----- Original Message -----
From: "Kosťa" <info@mcu.cz>
.Vzpomeňte si na problémy, co působilo přidání jakéhokoli druhého disku -
tak
>do roku 96 to byla tragédie - pardon, ten disk co chcete tam s tím vaším
.nejede, musíme vyzkoušet jiný - než se začalo používat ATA všude protože na
>to tlačil i MS.

Tedy já neví, ale první IDE(ATA) disk jsem měl roku 1990 a nebyl to žádný
Conner, ale poctivý Seagate. Myslím, že AT157. Ale to jsem působil na
Slovensku/Rakousku - je docela možné, že v té době tam byly Seagate krapet
dál :)))

V roce 1996 už po MFF disku neštěkl ani pes. Člověče Vy vlastně píšete nové
dějiny a koukám, e to děláte dlouhodobě a rád :)))

S pozdravem
Kosta