Jaky vybrat harddisk 500GB 2.5" - Seagate nebo WDC? Mate nekdo?

Kosťa info@mcu.cz
Pátek Prosinec 19 10:20:34 CET 2008

> [...]
>některé BIOSy a řadiče s nima měly problémy, protože už tenkrát byly ATA
>vymyslel Conner) a ne IDE. Navíc ty první disky měly přepínač na 8bitový
>režim, aby mohly pracovat i v XT, když se daly na 16bit, pak měly v XT
>poloviční kapacitu. Ty údaje na štítku byly taky jen logické a ten disk
>samozřejmě snesl prakticky jakékoli CHS parametry (v tehdejším limitu CHS).
>Vím, že je sem vozil taky nějaký kanaďan, ale to byly disky co měly jít do
>šrotu a on je prodával jako nové, trvalo dlouho, než byl starý pán
>přesvědčen o tom, aby ty zmetky neprodával.

.Vzpomeňte si na problémy, co působilo přidání jakéhokoli druhého disku -
tak
>do roku 96 to byla tragédie - pardon, ten disk co chcete tam s tím vaším
.nejede, musíme vyzkoušet jiný - než se začalo používat ATA všude protože na
>to tlačil i MS.

Tedy já neví, ale první IDE(ATA) disk jsem měl roku 1990 a nebyl to žádný
Conner, ale poctivý Seagate. Myslím, že AT157. Ale to jsem působil na
Slovensku/Rakousku - je docela možné, že v té době tam byly Seagate krapet
dál :)))

V roce 1996 už po MFF disku neštěkl ani pes. Člověče Vy vlastně píšete nové
dějiny a koukám, e to děláte dlouhodobě a rád :)))

S pozdravem
Kosta