humax a ovladani pres scart

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pátek Prosinec 19 10:17:27 CET 2008

Zdravím,
pokud nemá nějaký protokol po kterém jde ovládat, tak ne.
 Tak jsem se zběžně podíval do manuálu a nic známého jsem nenašel.
Jediné, co mě napadlo je podívat se do servisního manuálu jsestli tam
není napsáno jak to ovládat po sériovém portu. Pro ovládání po scartu se
používal většinou proprietální protokol, sehnat použitelné informace k
němu bylo někdy obtížné i pro osobu která to měla naprogramovat a byla
zaměstnancem.

S mými velmi omezenými vědomostmi o humaxu o tom pochybuji, oni ti
asiati dokázali vydat produkt kteý měli označeno jako HDMI 1.2
kompatabilní a měli přizeměmý CEC vodič, což je v přímém rozporu se
standartem. Jen pro informaci, to znamemá že žádné zařízení, které je
také náhodou připojeno k tomu samému HDMI (televizi) nemůže komunikovat.
ced