Jaky vybrat harddisk 500GB 2.5" - Seagate nebo WDC? Mate nekdo?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Prosinec 19 09:11:57 CET 2008

> Je velká škoda, že Conner skončil, měl moc dobré disky ale jinak to byl
> podrazák a to je jeho trest že si neužívá výsluní, v HW oblasti se nelze

Zdravím,
  Conner ? To je zajímavé, na disky Conner pamatuji ze začátků své
Unixové éry (kolem 90. let) a vím, že s nimi byly extrémní problémy v tom,
že často lhaly o své geometrii, že se musely ručně opisovat CHS hodnoty
z nálepky na disku do BIOSu, neboť Conner měl v EPROM všech typů disků
tytéž CHS hodnoty, které fatálně neseděly, takže ne že by třeba jen část
kapacity nebyla dostupná, ale naopak u menších disků tvrdil, že jsou větší,
což je výrazně horší. Takže já bych nikdy Connera nebral, tohle mne vždy
dokázalo rozčílit...
  S pozdravem Pavel Troller