Kompenzace kapacity koaxu

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Pátek Prosinec 19 07:30:41 CET 2008

To je pravda, taky jsem nad touto kompenzaci premyslel. Obdobne jako u
osciloskopu, vyvazeni kapacit.
Problem je ze pred napajenim do zateze se nachazi mux s proudovymi
snimaci (odpory). To bych musel nejlepe ten horni koax multiplexovat
mezi privody tech snimacich odporu, aby to solidne fungovalo.

KPR