Testik na patek - kontrolka s led

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pátek Prosinec 19 00:16:30 CET 2008

Tak ja jich koupil  40 ks (  cca 15ks už sděláno) a všechny šajnujou.
(GM Plzeň)
Je pravda, ze podobné ( velikosti, průmerem  )  od Kůse Plzeň jsou též
"bludičky" a skoro nesvítí :-(
Jestli Vám to pomůže, mohu Vám pár těch vyzkoušených  " šajnovek"  hodit
do dopisu...
Testuju to na zdroji, nastavím na něm cca 8V a LEDka musí dobře svítit
přes odpor ruky.