Kompenzace kapacity koaxu

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 18 22:40:49 CET 2008

Mechanickou fixaci rozumim polozeni kabelu a nehybani s nim, pri
zjistovani jeho parazitni kapacity. V tomto pripade ano.
Bohuzel hodnota parazitni kapacity kolisa i kdyz se s kabelem nehybe.

Uvazujme pripad kdy nemohu menit frekvenci, bohuzel. Vim ze by to
pomohlo matematicky dost vyznamne eliminovat tu parazitni kapacitu.
Meri se jenom stridave, kvuli naruseni elektrochem. deju nelze merit DC
odpor.  Merim odpor, fazovy posun a z toho pocitam reaktanci, resp. i
celou impedanci.
Synchronni detekci jsem mel u minuleho typu, avsak zde byl problem s
parazitnim fazovym posunem ktery jsem nedokazal eliminovat, takze
vysledky byly daleko horsi nez jsou ted. Prevodnik sigma delta 16bitu.

KPR