Co se starym HDD

iko iko@kamarad.cz
Čtvrtek Prosinec 18 16:33:14 CET 2008

Ak klepal, tak je mozne ze sa nevedel nakalibrovat. Asi dlho nevydrzi.
Kolega mi raz doniesol, ci nepojde nejak vytiahnut obsah, disk, ktory
klepal. Nechal som ho klepat cely den a nepomohlo.

Ta 20GB neni nahodou Maxtor model 92049U6 ? Ak ano, tak taky by sa
zisiel (elektronika).

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises