[OT] Handsfree pro pevnou linku

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Čtvrtek Prosinec 18 12:16:23 CET 2008

Asi jsem to špatně napsal, potřeboval bych ne BT headset, ale headset
připojitelný jako další ručka k DECT/GAP telefonu na pevné lince. To BT jsem
napsal proto, že u mobilu se ta bezdrátovost náhlavní sady dělá pomocí BT
:-)
Něco jako tohle, ale dostupný v ČR:
http://www.qcomp.sk/shopping/product_details.php?idp=bg353789

JF