[OT] Handsfree pro pevnou linku

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Čtvrtek Prosinec 18 09:42:21 CET 2008

Jo, to používám v práci já, bohužel provedení těch sluchátek není zrovna
z nejlepších. Po půlroce zhruba 3 hodin telefonování denně zlomenej
konektor a zánět ucha. :) Mimochodem narazil jsem taky na to, že ať
vybereme telefon v jekékoliv cenové relaci, pořád má dost omezený dosah,
který rozhodně nepokryje areál firmy. Nesetkali jste se někdo s
"nadstandardním" výkonem? Jediný požadavek je, aby to vydrželo zhruba 10
hodin v provozu, cca 3 hodiny telefonování, přes noc nabíjení.

T.V.