OT: nejde spustit exe soubor

Dee Jay deejay@email.cz
Čtvrtek Prosinec 18 09:06:01 CET 2008

Zdravim konferujici

Prave instaluju novy pracovni pocitac, vsechno jde v podstate jako po masle,
ale narazil jsem na problem při instalaci programu Radiator.
Program se z instalacniho balicku nainstaluje, jeho soubor radiator.exe však
nejde spustit - nevyhodi to chybu,jen bliknou presypacky (proste nic). Na
druhem pocitaci to bez problemnu pouzivam spoustu let. Dokonce jsem zkousel
exace mezi PC prenest na flesce - na jednom jedou na druhem opet nic. Mozna
je to nejaka blbost v zabezpeceni - pocitac je v domene kde jsem adminem,
ostatní programy instalovat jdou a funguji. Mam pocit, ze se tu něco
podobneho resilo, ale nejsem schopen to v archivu konfery najit.

Diky za kazde nakopnuti
DJ