Dalsi cinskej eshop - HROMADA

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Prosinec 17 14:28:23 CET 2008

U DX nakupujeme s kolegou realitvne dlouho a i objednavky radove za 200USD.

Stalo se asi trikrat, ze prisel balik a nejake zbozi chybelo s tim, z
ena webu bylo jako odeslane. Pokazde to nebylo tedy uplne promptni
(delali trochu blby), ale vzdy jsme z nich veskere zbozi vymailovali.
Dokonce myslim, ze kolegovi poslali neco jineho nez chtel (nejake menice
pro LED) a tak poslali nasledne jeste i ty spravne.

Takze s DX zatim relativne v pohode. Nicmene v Cine mam uz take
zaplaceny motor do modelu za cca 7.000Kc asi dva roky. ;-)

Radek Vicek