oprava TV

Ales Filip nostromo@khnet.info
Středa Prosinec 17 11:29:03 CET 2008

Začala nám zlobit TV Thomson (klasická CRT, cca 7 let stará). Začalo to
tím, že se občas přepnula na jiný program. Stačilo ji vypnout vypínačem,
chvíli počkat, a zase chvíli hrála. Teď už po zapnutí začne přepínat
kanály dolů, a stále dokola. Při tom bliká LEDka, která indikuje signál
z DO. Včera jsem se díval dovnitř. Částečně jsem ji proletoval, jestli
tam není nějaký studeňák. To nepomohlo. Na vstupu je tam nějaký SFH506,
nebo něco podobného, ale nepředpokládám, že ten by si sám vymyslel ten
přepínací kód.

Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? Moc se mi vzhledem ke stáří
televize a ke kvalitě její obrazovky nechce tou opravou trávit moc času.
Takže se ptám, jestli by někdo neporadil na co se konkrétně zaměřit.
Jinak půjde asi do šrotu.

--
Aleš Filip