RE: OT Re: Protest nebo spam?

Glajc Pavel pavel.glajc@del.cz
Úterý Prosinec 16 23:16:38 CET 2008

Nechci bejt za rejpala, ale znovu zmiňuji životnost motoru.
Teď si tu zkouším dělat jen hrubý orientační výpočet pro ten zmiňovaný 1,9TDI. Při 1500 otáčkách (synchronní 4 polový stroj) ten motor ujede za rok necelýho půl melounu kilometrů. Nevím sice kolik vydrží, ale podle mě je za rok na odpis nebo GO.
To je v ceně?
Pavel Glajc