Protest nebo spam?

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Úterý Prosinec 16 21:26:54 CET 2008

Jsem tak premejslel, jak vyuzit (zatez) ten prikon co mam placenej (3x
25 A ) Kdyby to dalo 20 A tak je to  necelých 14kW.
Fakt nevim co zapnout. Potiz je v tom , ze snad jen troubu a
rychlovarnou konvici ( t j  max 3kW) bych dokázal pustit ve stanovený
okamzik, ale pracka a mycka si ohrejva vodu dle nejakyho programu a kdy
se ji zachce....
Si ted uvedomuju, ze tech 3x25A mam snad jen kvuli tomu, ze by se mohlo
stat, ze by vsechny ty vyseuvedene spotrebice  mohly jit najednou.