OT Samomodifikujuci sa make

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Prosinec 16 21:24:00 CET 2008

Mno, moja predstava bola, ze ak je makefile zavisly od timestampu a timestamp je zavisly od zdrojakov, tak v pripade, ze sa v zdrojakoch vyskytne subor novsi ako timestamp, poklada sa za zmenene vsetko, co je v retazci zavislosti nad touto zavislostou. Ale zrejme si musim svoj vnutorny obraz o celom make znova prehodnotit... Viacmenej chapem co hovorite, a tusim aj preco je to tak (od poobedia uz nie som pri kompe a citat ten manual uz po n+1-ty krat aj tak nemienim, nateraz riesenie existuje... :-) )

Dakujem za vysvetlenie.

wek