[OT] MSVS - rychlost prekladu

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Prosinec 16 19:20:55 CET 2008

Hmm, Vam to nepomuze, ale moje zkusenost: po preinstalovani z VS.2003
na VS.2008 (nekdy na zacatku roku, jeste na sterem NB) jsem
nezaznamenal zmenu rychlosti prekladu (bleskovy pred i po).
Stary NB: nejaky AMD, 1.25G RAM, HD 7200 otacek (toto povazuji za
zaklad). Uz par let stary

Prechodem na novy NB (Core2 Duo 2GHz, 2G RAM, 7200 otacek) uz nedoslo
k pozorovatelnemu zrychleni (to jen pro ilustraci, ze to opravdu bylo
hodne rychle)
Marek