OT Re: Fastony na stretavacie svetla u Fabie

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Prosinec 16 18:44:00 CET 2008

> ako sa oficialne vola taky ten one... picosag co chcem?

Skus faston. Alebo "taky ten one...." ja to tiez pouzivam a kupodivu som sa zatial vzdy dobral vysledku, akurat sa clovek musi obrnit voci pohrdavym pohladom lepsie informovaneho personalu.

Rozpraval mi mechanik u mojho servisaka, chlapik zo Senca, Slovak, ale vie par slov po madarsky, ze ked bol mlady, rozumej za sociku, mal Forda, a najviac suciastok mali v Madarsku. Tak ked potreboval vackovu hriadel, spytal sa kamarata, ako sa to vola - bütyköstengely (ja som to nevedel kym mi to nerozpraval - v kuchyni sa vackovy hriadel nepouziva). Celou cestou si to hovoril - bütyköstengely, bütyköstengely - aby to nezabudol. No a ako vkrocil do obchodu, pochopitelne sa zmohol len na "az az izé" ("taký ten oné")... A predsa kupil. Dal si doniest katalog (katalógus), a tam to ukazal prstom. Predavac zvolal: "Jáj, bütyköstengely!" a bolo... :-)

wek