Fastony na stretavacie svetla u Fabie

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Úterý Prosinec 16 18:00:48 CET 2008

stala sa mi v nedelu neprijemna vec. Isiel som domov do bratislavy a asi
10km (z 1200 :-)) pred koncom cesty mi odisli ziarovky v obidvoch
prednych svetlach. Tak som isiel vymenit a zistil som ze patice tych
H7-miciek aj tie pravouhle fastony s privodnymi kablami co formuju taky
plastovy konektor su uplne zuholnatene. By ma zaujimalo kde sudruhovia
urobili chybu alebo ci to boli nejake nekvalitne ziarovky.
V kazdom pripade konektory a kus privodneho kablu je nepouzitelny lebo
konektor sa rozpadol a zoxidoval a z kabla zliezla izolacia.
Daju sa niekde kupit tie originalne konektory? Mali by to byt fastony,
takze nahradit by nebal byt problem ale predsa tie originalne sa budu
lepsie vymienat. Je to sucast kabloveho zvazku takze asi to bude
problematicke, ale aj tak...
b.