Nedostupne porty ve Windows XP

Saąa Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Úterý Prosinec 16 15:40:02 CET 2008

Hezke odpoledne,

    v patek jsem z pocitace odinstalovala nejake programy a potom jej
vypnula. Dneska jsem jej pustila, otevrela HyperTerminal a zkusila se
pripojit k mim BCD hodinam. Jenze terminal mi napsal "Port COM2 je
nedostupny, zkuste jiny". Tak jsem otevrela Spravce zarizeni a ke svemu
uzasu zjistila, ze u obou seriovych a take u paralelniho portu jsou
vykricniky a system je neumi pouzivat.

    Zkusila jsem kde co, vnutit systemu nove ovladace, odisntalovat
porty a znovu je najit, vypnout porty v BIOSu a pak je zase zapnout.
Dokonce i znacne nebezpecny pokus s vymazanim souboru paraport.sys,
serenum.sys a serial.sys. Jenze nepomohlo nic. Jen se porty tedka najdou
jako COM3 a COM4.

    Tusim, ze zrada je v jednom programu co jsem mela na "priposlech"
komunikace na portech. Bohuzel si nemuzu vzpomenout na jmeno. V systemu
se objevil ovladac "Jumbo WindDriver", nevim co to je. Uz je to take
pryc a situace je stale stejna.

    Napada prosim nekoho, co s tim? Nechce se mi preinstalovavat cely
system. Ale uz fakt nemam napady, co jeste zkusit :-(

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz