Tablet - pracujete s nim nekdo?

Serych Jakub Serych@panska.cz
Úterý Prosinec 16 14:37:37 CET 2008

> co brani tomu pouzivat pero misto mysi? co je tam
> nestandardniho nebo omezujiciho - nemam kde si to vyzkouset,
> nikdo kolem mne ho nema a v kramech jsem to take nevidel.
> Moje predstava je ze v rezimu "mys" by to melo vungovat
> vicemene jako touchpad. Nebo jsem uplne mimo?

Samozrejme je to tak, ale pro prejeti cele obrazovky mysi potrebuji pohyb...
ted to zkousim cca 3cm na diagonalu. Kdyz totez udelam na tabletu A5, bude to
cca 25cm. A ted zkuste pracovat s nejakym programem, kde zurive klikate po
cele obrazovce. Za chvili budete mit ruku uplne drevenou. Ale casem si clovek
skutecne zvykne.

> No k Jezisku urcite ne - mam tu vic veci na hrani (mimochodem
> dnes mi asi prisel ten Spartan od MK) - ale uvazoval bych o
> tom nekdy v prubehu ledna, ale nijak na tom nefici. U koho to
> nakupujete? Pokud jsem zjistil tak vyhradnim dovozcem Wacomu
> je asi Conquest a.s., ale nevim zda to prodavaji primo.

Webove ve maji kdekoliv (od Alzy pocinaje ....) fyzicky pred Vanocema skoro
nikde, my jsme je nakonec ziskali tusim primo od vyhradniho dovozce (shanel
to ekonom, takze presne nevim).

Jakub Serych