Problem HP4L

aze azehw@volny.cz
Úterý Prosinec 16 14:06:50 CET 2008

Tak to jsme dva. S krytem ano, bez krytu ne, proč, to nevím... Tonery mám
nové, orig., koupil jsem je na aukru, ale jsou i na ebay.
To vyčištění zrcátek dělá divy...
AZE

----- Original Message -----
From: <Cihak@dkv.lbc.cd.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 16, 2008 1:52 PM
Subject: RE: Problem HP4L

Přesně tak. Vyblbnul jsem se s tím před časem, jak jsem se tu psal na tu
tiskárnu s vadným tiskem. Jeden konrakt je jasně vidět a ten druhý jsem
nenašel. Když jsem kryt nasadil tiskárna funguje, bez něj zaboha ne. Ten
druhý kontakt (může to být třeba optická závora) je dobře schovaný :-(. Zase
tolik jsem to nepotřeboval, abych kvůli tomu celou tiskárnu rozebíral a
prohledal, ale taky mi to vrtalo hlavou.

Mimochodem jednu z těch dvou tiskáren jsem už "opravil" tím, že jsem tam dal
nový toner. Takže šlo opravdu o dvě vadné tonerové kazety v řadě za sebou...
Grrrr... Do té HP4L ještě toner nemám, ale bude to to samé.

Martin.