OT: Tablet - pracujete s nim nekdo?

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Prosinec 16 13:20:32 CET 2008

 16.12.2008, 13:14:15

Je to hodne o tom na co je clovek zvyklej. Jednou jsem musel
instalovat soft na pocitac kde jeho uzivatel - grafik nemel mys,
jenom tablet a tak hrozne jako tenkrat jsem snad nikdy u PC
nenadaval. :-)
Sam pouzivam tablet na fotky, take wacom, je to fajn, ale A6 je pro
mne malo. Dnes uz bych kupoval alespon A5.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz