OT Re: Protest nebo spam?

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Úterý Prosinec 16 13:04:32 CET 2008

Podle me je to jen tim, ze je to obecne zazite. Ja s tim druhym vyrazem mam
problem od detstvi. Stejne tak jako mam problem s vyrazy typu
nejoptimalnejsi, nejidealnejsi, atd. Ale asi jsem jen "nejakej divnej" :)

Jinak k tem svickam (abych zustal u tematu). Svicky si s zenou zapalujeme
vecer celkem casto, k tomu si dame vinko a syr. Cili mne to neprijde jako
protest, ale pekne straveny vecer :)

PK.