OT Re: Protest nebo spam?

Galloth lordgalloth@gmail.com
Úterý Prosinec 16 11:06:42 CET 2008

Zdravim,
ja myslim, ze cilem ani nemusi byt rozhodit jim tu sit. Jde proste o
to, ze se tim ukaze, jak moc jsou lide na..ani a pokud to bude opravdu
hodne, tak CEZ couvne a zlevni. Relativne spokojeny zakaznik proste
nebude delat takoveto saskarny kvlu par korunam, takze kdyz CEZ uvidi,
ze vetsina obyvatel je ochotna v prostred Vanoc vypnout elektrinu jen
rpoto, aby mu ukazala, tak tyreba couvne. Uz jen proto, aby si nektera
strana nedala do volebniho rpogramu cistky ve spravni rade nebo neco
podobneho. Jde proste o to ukazat mu, ze to prehani antolik, ze lidi
jsou ochotni se rozhoupat a neco s tim delat....
Ani monopolista CEZ si nedovoli proti sobe postvat celej narod
takovymto zpusobem...

Honza