Protest nebo spam?

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Prosinec 16 10:24:45 CET 2008

Mne na tom celem prijde nejparadoxnejsi to, ze pokud by se podarilo tu
sit nejak prece jen sundata, tak dusledky budou:
-lidi budou bez proudu (ublizili sami sobe)
-fabriky budou bez proudu - ztraty tim zpusobene jim rozhodne
ekonomickou situaci nevylepsi a v extremu jich to par polozi (takze
zase lidi ublizi sami sobe)
-nas drahy monopolista bude mit dalsi duvod zvysit cenu, protoze je
treba investovat do kdeceho - hlavne svych kapes - aby se takovy
pruser uz nestal (takze do tretice - kdopak to odnese?)

A dusledek pro CEZ? No vzhledem k bodu 3 si v konecnem dusledku zase polepsi.

Ale ty vanoce pri svickach by mohly byt zajimave. Jen mne trochu
netesi, ze bych musel narychlo zarizovat napajeni plynoveho kotle z
autobaterky:(

Marek