baterie LION

Stano stano.hw@gmail.com
Pondělí Prosinec 15 19:39:51 CET 2008

Dakujem za odpoved, ano spominate nabijanie 0->100->0->100% alebo
80->100->80->100%. To co by som ale chcel vediet je ako znasa
100->99.99->100->99.99% lebo to je pri zariadeni kde je trvalo pripojena
na napajacej vetve asi najcastejsi stav a tychto kratkych nabijacich
pulzov absolvuje bateria radovo viac ako uplnych nabijacich cyklov.