Touch screen digitizer

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Prosinec 15 18:54:55 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 15.12.2008 od Kamil Rezac:

> Videl jsem doporuceni, ze "napajeci" vrstvou by mel tect nejaky
> netrivialni proud, aby to spolehlive odecitalo, takze nedat
> predradne odpory moc velke (ja podle schemata na webu dal 120R a
> fungovalo to)

Je to odporovy dotykovy panel, to znamena, ze se to chova jako trimr
nebo potenciometr. Ma odpor v radu stovek Ohmu, napriklad v jedne ose
300 Ohmu, v druhe 900 Ohmu. Proud ma byt obvykle 5 az 25 mA. Zapojuje
se to bez rezistoru primo na piny mikrokontroleru, pracuje se s tim
jako s odporovym delicem, meri se napeti. To uz jsem popsal v minulem
mailu. Kdyz tam das jeste rezistor, snizis si uplne zbytecne rozliseni
na A/D prevodniku.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem