Touch screen digitizer

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Pondělí Prosinec 15 18:53:14 CET 2008

Neni na tom nic sloziteho, vecer zkusim najit schema
Vzasade je to tak, ze jsem vzal 4 nohy, na kterych je A/D prevodnik
(stacily by dve co umi analog a dve digitalni, ale tohle bylo
jednodussi a volnych nohou bylo dost), kazda noha je pres 120R
pripojena na jeden pin touchscreenu. A ted uz jenom zbyva najit
spravnou kombinaci pro obe osy - dve nohy prepnu na digitalni vystup,
na jednu 1 na druhou 0. Na jedne ze zbyvajicich merim napeti. Pokud se
meni pri soupani prstu, tak jsem nasel spravne zapojeni. Pokud ne
(tedy mam + na jedne a - na druhe vrstve), tak prohodim jednu
digitalni nohu za analogovou a zkusim znova.
A to uz by melo fungovat :) Prakticky poznatek - po mezi pripojenim
napajeni na jednu vrstvu a merenim je treba chvilku pockat, jinak z
toho lezou nesmysly...

KR